Burcu-112 27 haftaya girdim artık özellikle her akşam gaz şişkinliği hazımsızlık şişlik nefes alamıyorum var mı öneriniz gerçekten akşam yemekleri kabus oldu az yiyorum yine aynı birde kabızlık oluyo lütfen çözüm önerisi olan bişey söylesin 😢
Clementinee Burcu-112 canım az önce biri suyla kimyonn iyi geldiğini yazmış denicemm 😅 şişkinlik için bu. Eğer kabızlık varsa sabah 2 akşam 2 kuru taze farketmez mürdüm eriği aç karnına üzerine ılık su iç. Kayısı falan yalan inanılmaz iyi geliyor.
Hhfff Haftaya kadar kabızlığım vardı kuru incir kuru kayısı zeytinyağı vs hepsini denedim geçmedi doktoruma sorduğumda gece yatmadan sıcak sütün içine bal koy her gece iç dedi 15 gündür kabızlığım kalmadı. Gaz da yapmadı gayet rahatım