deletedmom6295
[bilinmeyen] iki günde bir değer artışlarına bakın iki kat veya fazla olması gerekli
Asdfgh
[bilinmeyen] hamilesın tabiki doktorun soyleme Dı miki
Patito__
[bilinmeyen] tabiki de hamilesin bnm adetten ikigun once 120 cikti adet gununde daha az cikani bile okudum onemli olan ilk deger degil sonrasinda duzenli artik ikigun sonra ikiye katlarsa ilk asamada saglikli gebelik diyebiliriz
MinikkkMucizem
[bilinmeyen] evet canim gebesin benim ilk 35 çıkmıştı simdi 8+4 haftaligim 😊ama mutlaka 2 günde bir tekrarlat çünkü düzenli yükselmesi gerekiyormuş sağlıklı gebelik olması icin😊
minikkelebegimmm
[bilinmeyen] benimde cuma 45 ti pazar 99 olmus persembe bi daha kan vericem canm.insallah yukselmistir
deletedmom204
[bilinmeyen] benim ilk yaptirdigimda 36 cikmisti canim SİMDİ 19 haftaya girecez. insALLAH seninde yukselirrrr
kckynssna
Kan tahlilinin adetinden kaç gün sonra verdin canım
kckynssna
[bilinmeyen] bende adetimin 3.günü vermiştim ve 64 çıkmıştı düşün. Benim adet düzensizliğim vardı ondan böyle olduğunu söyledi doktor. Gerçekten de 2 günde bir kan verdim düzenli yükseldi. Şuan 26 haftalığım canım çok şükür sende güzel haberler alırsın inşallah😍😍
deletedmom204
[bilinmeyen] cumlemizin canim haberdar et bizi merak ederizz 😊
kckynssna
[bilinmeyen] yükselmiştir canım benim değerin iyi kimisi çok yüksek çıkıyor bu normal. Buraya da yaz olur mu yükselmiş mi diye 😍
Mrvnrtprak
[bilinmeyen] Allah sağ salim kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah, hayırlı olsun ☺️
Bouquet
[bilinmeyen] Gözün aydın canııımm Allah tamamına erdirsin inşallah 🙏🙏
kckynssna
[bilinmeyen] ayy çok sevindim maşallah😍😍 rabbim sağsalim kucağına almayı da nasip etsin 😍😘