Nesossssss Clostiridium ben başım ağrıdığında calsiyum içiyorum yoksa sade soda da iyi geliyor. Çok geçmiş olsun.
Remziye_2121 Clostiridium bence gidin kovid testi yaptırın ben 6 gündür baş ağrısı çekiyorum dün kustum covidim
Nesossssss Clostiridium doktor içebilirsin dediyse rahat ol ağrı kesici keser zaten. bende sinüzit var o yüzden sık sık başarısı çekiyorum her seferinde de ağrı kesici almak istemiyorum o yüzden böylece atlatmaya çalışıyorum:(
Remziye_2121 Cutebaby ilk nefes darlığı ile başladı sonra baş ağrısı burun tıkanıklığı tat koku alamama