Engzlevlt geçmiş olsun bende yaşadım aynısını sarılık seviyeniz kaç bilgi verdimi doktorunuz?
Önce bence kendinize güvenin ağlamayın bebeğiniz hissediyor sağlam durun herkesin başına geliyor ve bebeğiniz le beraber atlaticaksinz inşallah
Banada doktorum mama takviyesi yap demişti kaşıkla ağzına ver diye veya sütünü sağ kaşıkla ver yeni doğdukları için çene kasları çok yoruluyor hemen bırakıyor emmeyi ağzına azar azar vermiştik tabiki sarılığı olan bebeği uyandırmak felâket zor bı şekilde uyandırmaya çalışıyordum bende duş aldirdim bezini değiştirdim topuklarini gidikladim falan inşallah bian önce geçer 🌼