Ben bugün ilk kontrolüme gittim yarın 5 hafta oluyorum kese karından göründü hiç kan vermeden idrar testiyle öğrendim gebeligimi baya bir kan testi aldı doktor benden sonuçlar çıktı baktım beta basılmamış kese göründüğü için gerek mi duymadı acaba haftaya yine çağırdı belki kalp atışını duyarız dedi 6.haftada duyabilir miyiz? Mayıs ayında kalp atışı olmadığı için kürtaj olmuştum korku var içimde