135 anladım canım.. 4 ay çok uzun bir süre değil ama insan kendini biraz kötü hissedebiliyor olsun diye her ay bekliyor anlıyorum seni.. benimde 1 sene olmamıştı ama 1 sene oldu çocuk olmuyor dedik eşimede banada testler yapildi bir şey çıkmıyor ama enfeksiyon çıktı o bile engel olabiliyor o testi yaptırmasak 1 sene beklesek öyle duracaktik. Esin doktora gitsin sperm testi versin sende kadın doğuma git hormon testi ultrason vs yaptir baksınlar yoksa 4 aydır korunmuyoruz olmadı dersen doğru düzgün bakmıyorlar 4 ay normal diyip yolluyorlar sana 1 sene dolsun olmazsa gel diyecekler… sebepsiz kisirlik diyede bir şey var hiçbir sağlık problemi yokkende olmayabiliyor o yüzden tedavi olmak lazım bizimde bir şey yok ama catlatma iğnesi vuruldum yumurta çatlasın vs diye tutmadı bu ay 2. Ignemi vurulcam şimdi ilaç kullanıyorum.. hem burada paylasanlar var 2 ay denemiş doktora 1 senedir olmuyor diyip catlatma ignesi vurdurmus 😀 sen bir doktora görün boş boş beklemekten iyidir