33 haftalık hamileyim kızlar bebeğime bakamama korkusu var her ne kadar kendimi hazır hissetsemde acaba ağladığında susturamayacakmıyım karnını doyuramicakmıyım hasta olduğunda hadi anlayamazsam bu tarz korkularım var 😔 geçen hafta teyzem doğum yaptı bebeğini kucağıma aldım ağladı susturamadım falan acaba kendi bebeğimide mi susturamayacağım diye düşünmedim değil lütfen iç açıcı şeyler söyleyim hanımlar ya normal mi bu korkular ?