Hulyaaaaa75 benimde çok aşırı kusmalarım bulantılarım ve ağrılarım vardı.başımı kaldıramıyordum ama bi sabah bi uyandım sanki hamile değilim bütün belirtiler gitmiş ne kusma ne bulantı.Şuansa 40.haftadayız.(: yani korkma . Bir anda kesilebilen bi durum hamilelik belirtileri.Vucudunun salgıladığı progestron hormonuna adapte olmaya başlıyorsun.İcini ferah tut