Kızlar baştan diyeyim herkesin acı eşiği farklı benimki zor olabilir ama bazıları çok kolay doğuruyor iyileşiyor tabi doğumun her türü zordur candan can çıkıyor sonu inanılmaz güzel ama başta ben zorlandım bilsem sezeryan olurdum dedim ama mesela sezeryanı da kolay atlatan var bilmiyorum..
Sorum şu 😫dikişlerim kaç tane bilmiyorum dışta da var ama çok kaşınıyor ve Bi ufacık kısım sertleşmiş napmam gerekiyor 😔o gün acile gittik doğum yaptığım hastane olduğu halde ebeler bakmadılar batikon kullanmış herkes bana antibiyotik hap ile dezenfektan sprey gibi bişey verdi cristalin adı onu kullanıyorum ama açıklık gibi yürüyemiyorum hani normal doğum doğum yaşamamış gibi oluyordu 😫😫beni normal olsun diren diyen herkese çok sinirliyim çok 😖😖