Melek__55 14 haftalık oldum bugün kaç gündür göğüs altı göbeğimn üstü sancı giriyor normal mi acaba devlete gitim bu sefer doktor sürekli tersledi bisyde soramadım ağrılarımı söyleyemdm ne sorsam bir dakika diye geçiştirdi beni 😒😒😒
Hyb Haftada başladı o mükemmel ağrı. Şu an 36. Haftadayım uyutmuyor resmen. Doktoruma sorduğumda ise normaaaaall dedi.. peki dedim ne diyeyim 😂
Melek__55 Hyb tehlikelimidir aacaba ya internete baktm üçÜçüncü dördüncü ayda baslyor demiş ama yarın doktora sorcm bakalım