emiras59 İyi akşamlar hanımlarr 💐 Bugün aylık kontrolümüz vardı 34+4 üz şu an doktora bir daha ne zaman geleyim dedim 3 hafta sonra dedi 37 çok geç değil mi ya? Benim kardeşim 36 dan sonra her hafta gitmişti doktoru öyle çağırmıştı sizde nasıl sistem?
Fatma_d emiras59 36dan sonra her hafta kontrole gidiyorum. Öncesinde de 2 haftada 1 kez gidiyordum. Covid dolayısıyla hastanenin durumuna göre daha az kontrole çağırmış olabilir
Avokado emiras59 ben de bugün gittim 34+6 yım bidaha 20 gün sonra 38de gel dedi. Ben de şaşırdım açıkçası. Burda okuyoruz hep haftada bir gidenler var neden öyle dediler acaba
Alperenin_Annesi emiras59 20 den sonra beni de iki haftada bir kontrole çağırıyor doktorum.onceki çocuklarımda son haftalar her hafta gittim.
Fatma_d emiras59 daha evvel 10 hafta öncesi 2 düşüğüm vardı, bu nedenle riskli statüdeydim. Kardeşim de yakın zamanda doğum yaptı, onun da benzerdi. Dediğiniz gibi belki doktorumun riskli gördüğü bir durum dolayısıyladır.
emiras59 balbocegim27 evet ben de en son 30 haftalıkken gitmiştim şimdi 34 de gittim bu haftalar normalde şimdi 37 de falan doğuranları gördüm bana biraz doktorum rahat gibi geldi
Eymen-ss Haftada gittim 36. Haftada çağırdı ve 37. De tekrar gel dedi haftaya 38+5 de doğumum var bir gün önce gel yine muayne edeyim dedi valla sizin çok geç 3 hafta olmaz son haftalarda 🙄
emiras59 Eymen-ss 37 de mi geleyim dedim bi duraksadı işte 36 nın içinde falan dedi sonra 36. Haftaya kan tahlilleri vermiş mecbur gidicem karıştırdı bence
Medilifegun emiras59 doktorun ne zaman çağırdığının benim için bir önemi yok 34 den sonra her hafta gidilmeli bebegin suyu azalabilir kordon dolanabilir yada çok başka problemler olabilir ben riske atamam doktor isterse hiç gelme desin yine de her hafta giderim
Yokys emiras59 30a kadar ayda birdi benm su azlığım oldugundan 2haftada bir gittim 36ya kadar smdi haftada bir gidecegim
emiras59 Yokys evet böyle şeyler ani gelişiyor işte bende ondan korkuyorum 3 hafta uzun bi zaman son aylar için
Zeyyyn emiras59 ben 32de gittim en son 1 ay sonra gel dedi bana eğer herhangi bir sıkıntı yoksa çok sık çağırmıyor doktor 36 37 den sonra sık gideriz zaten pek birşey kalmıyor zaten çok gitme taraftarıda değilim covid ten ötürü
emiras59 Kvsraykt siz 3 ve 2 hafta arayla gitmişsiniz ben aydan aya gidiyordum ama şimdi 37 de çağırması geç oldu görüyorum burda 37 de doğuran var sonuçta
Lg050393 emiras59 vallah ben ilk aylarımdan bu güne kadar 5 haftada bir gittim, sorun olmadığından sık sık çağırmadı beni, şu an 37+1 günlük hamileyim en son 31 haftalığımda konturele gitmişdim, 2 gün sonra konturelim var