Yasemiiin Kızlar bebişimin adı Hüma olacak kesin karar verdik herşeyi yapıldı isimli yastıklar tulum lar vs. Ama benim masal ismi de çok hoşuma gitmeye Başladı 😁 Masal Hüma sizce uyumlu mu? Yoksa sadece hüma olarak mı kalsın? 🥰😆
Hasrt02 Yasemiiin bende Zeynep Hüma koymayı düşünüyorum 🥰 Hüma bana çok kısa geliyor diye iki isimli kuracam
Misto Yasemiiin hayır nice saçma sapan isimler koyuluyor artık günümüzde.Seçtiginiz isimler gayet olağan ve anlamlı isimler uyumluda hem