Melek__55 Kızlar ben kendimi 13 haftalık sanıyordum 14 haftalıkmiş ve yapmadılar ikili testi üçlü testi yapsam olur mu ikili testi yapmadm diye sorun olur mu
nvn-mutlu Melek__55 ben ikili ve üçlü testi yaptırmadım doktorum gerek görmedi sonra dörtlü testi ve daha sonra detaylı ultrasonu yaptırdım
Melek__55 nvn-mutlu bende aslında istemiyordum yaptırmayı yinde ilk gebelik olduğu için yaptırmak istedim