CilemEfe Kizlar Normal dogum yapali 10. Günüm bugun cok fazla gerginlik var dikislerim aciyor sanki baktigimda bi taraftan dikis kopmus gibi bu durumu yasayan var mi ?? Normal mi Anormal mi doktora da gidemedim henüz ☹
eyllellf CilemEfe ilk hamileliligimde dikislerim 14. Günde cok acımaya başlamıştı doktora gittiğimde dikislerimin düşmek üzere olduğunu söylemisti belki dikişler düşmek üzeredir bende normal doğum yapmıştım
CilemEfe Bilmiyorum baktigimda bir taraftan düsmus gibi ama yara duruyor oyle Anlamadim 3 4 gun once kontrolde normal dediler dikislere