MerveEltugral 36+2 den selamlar 👋🏻 2 3 gündür felaket bel ve karın ağrım var bebeğim hareketli çok şükür bugün hastaneye gitçem doktoruma da sorcam. Sizde böyle bi durum var mı 🤔
MucizemE MerveEltugral bel ağrısı bende de var ama hareket edince çoğalıyor ağrı birde kasık ağrım var bir iki gündür kızım hareketli diye gitmedim cuma randevum var bekliyorum bakalım cuma ne diyecek doktor 36+4 olduk bizde