PrenslerveAnnesi Beyazzzzz geçmiş olsun evet ailemde de tansiyon problemi var iki kız kardeşimde hamilelik tansiyonu çıkmıştı Allah sağlık sıhat versin hepimize inşallah
PrenslerveAnnesi Fatma-cnr06 bende bi deneyim inşallah banada iyi gelir bütün gün baş ağrısı boyun ağrısı hiç geçmiyor sanki boşlukta yürüyormuş gibi hissediyorum inşallah iyi gelir