-Selma- özel bi probleminiz varsa yanınızda kalabilecek kimsenin yoksa izin verebiliyorlar. Ben de sordum bi annem var dedim oda hasta bana bi faydası olmaz hani izin verirseniz eşim gelsin dedim . Tabi dediler . Gerçekten annem gelse de o benden daha hastalanır kendimden çok annemi düşünürüm. İlk gebelikte öyle oldu çünkü 😂 baktım annem in tansiyonu çıkmış uzanmış benle alakası yoktu kadının. O ara pandemi yoktu neyseki eşimde yanımızdaydı 😂 o bana baktı 🤷♀️