Seheremre 32 haftalıkken gitmiştim 2200 çıkmıştı , cuma tekrar gidicm şuan 34 haftaligim merak ediyorum ☺️
[silindi] 32+0 da 1835 dr iyi diyor ama bana zayıf geliyor yarin 34 olucam inşallah kontrol kadar bende 2500 görürüm
SeherKabilayNergiz Biannee1 sağlıklı olması önemli canım hiç kafana takma genetik oluyor zaten bu durum. 🙏
sedanur4004 Biannee1 her bebek farklı oluyor canım 2 kilo da haftasına göre gayet normal. Bizimki biraz tombik ☺️ önemli olan sağlıklı olması
Biannee1 SeherKabilayNergiz Bende çok zayıf doğmuşum galiba bana çekmiş oğlum 😂 Herşeyden önce sağlık tabiki sağlıklı olsun 🙏🏻
SeherKabilayNergiz Biannee1 aynen öyle benim doktorum genetik dedi eşim uzun boylu yapılı ben de minyon değilim 🤦♀️😂 Bunları dert etmemek gerek sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🎈
Biannee1 SeherKabilayNergiz Benim eşimde 4,5 kilo doğmuş aslında uzunda boylu demekki benim genlerim daha ağır basıyor 😂
Elizasel55 33 haftalıkken 2250 dedı doktor az mı sizce bana az gibi geldı neler tüketiyorsunuz kılo alması için ben süt ve muz tüketmeye başlayacağım sıcaktan pek iştahım yok
Biannee1 Elizasel55 bana da doktor 2 kilo dedi canım bana da az geldi o kadar da yiyorum aslında ama neden böyle bende anlayamadım