Aynuromerbyr12 Kızlar dün sabah bebeğim karnımda kalp. Atar gibi gibi oldu ve baya öyle attı az önce gene öyle oldu ama normal hareketleri degil yani kalp atar gibi atıyor bir süre sonra duruyor hıçkırık mı bu arada 31+3 üm
tugbakaragul Aynuromerbyr12 bende 31+2′yim bende de öyle oluyor. Uzun bir süre kalp atar gibi atıyor ve aşağılarda hissediyorum. Bildiğim kadarıyla hıçkırıkmış 😊