Hahahh12 minigiimm12 daha belli değil 28 Eylül’de 40 hafta doluyor bakalım 😂 35 hafta içindeyiz. Sizin belli mi Doğum sekliniz
melegim_ve_ben minigiimm12 32+2 yiz.Sezeryan olacağım ama hiç tarihle ilgili bir şey söylemedi dr umuz. Pazartesi kontrolümüz var soracağım belki ortalama bir tarih verir diye.
Seda_nrr minigiimm12 normal olursa Eylül sonu ama sezeryan olursa ortasına denk gelir heralde 34.haftadayım 🥰 bu hafta cuma günü belli olacak bebem dönmüyor kilosu haftası önde gidiyor sezeryan diyip duruyor doktor ama ben cebelleşiyorum 😂 dönsün diye amuda felan kalkıyorum 😂
Pembe_duslerr minigiimm12 bennnn 👋 😬 cocugum dogum kanalında şu anda hayırlsıı ile normal dogum istiyorum ztn ikinci gebeliğim
ezgikptngl Bende 33 hafta oldum bugün belli değil henüz 😌 ikinci doğumum olacak ilki normaldi bunda da hayırlısını diliyorum
Rumeysakcbzdgn ezgikptngl ben de bu gün 33.hafta oldum aynı zamandaymışız sağlıkla alırız kucağımıza inşallah 🥰
ZSshfz 35+6 haftalık olduk.şimdilik herşey yolunda ..2.gebeliğim ilk normaldi inşallah Banu’da normal düşünüyorum 😊😊
birmavihikayesi Pembe_duslerr Kaç haftaliksiniz acaba yada bebek doğum kanalına girdiğinde kaç haftalikdiniz ve anladınız mı yoksa doktorunuz mu şöyle di Ben 31 haftaligim doktoruma bugün sorduğumda ne biliyorsun döneceğini ya hiç dönmezse falan diye saçma sapan şeyler söyledi
Cemreekny Seda_nrr sn ne yaparsan yap o nasıl gelmek istiyorsa öyle gelecek 😄😄😅😅ben de dönmesini bekliyorum bir umut🙏🙏🙏😃
Sinemis35 minigiimm12 20 Eylül 3 ekim arasi dedi doktorum suan 34+3 olduk☺️ kendi isteğimle sezeryan da karar kildik doktorumla 🙏
Fulya01 Sinemis35 20 eylül önceside olabilir canim benim kide 33 +4 günlük 25 eylül sonrası dedi benim tahminim 21 eylül gibi alır normal doğum 10 ekim sezeryan olacağı için 38 hafta 21 eylül haftasına geliyor
Beril123 Benim de bebeğim normal doğuma uygun görünüyor şu an , Eylül sonu 40. Haftaya denk geliyor bakalım 🥰
Pembe_duslerr birmavihikayesi şu an 34+4 düm ben tam olarak 31.haftada döndü oğlum.Doktorunuzun üslubu cok yanlıs moralinizi bozmayın inşallah daha zamanı var dönebilir.Ben anlamıstım ilk gebeliğimdede anlamıstım gögüse baskı bir iki günde direkt azalmıstı göbegim asagıya inmişti eşime sanırım döndü bu cocuk diyordum ve dönmüşte
Buseaydmr Benim de 34 şimdilik normal görünüyor herşey ama son ana kadar belli olmaz tabi ilk hamileliğim olduğu için belirsiz bir bekleyiş var bakalım hayırlsı
meryemliyammm minigiimm12 minigiimm12 33. haftadayım ilki normal umarım buda sağlıklı bir şekilde gerçekleşir. ağırlaştım, mide yanması bel ağrıları zorluyor malesef
lavininannesii minigiimm12 35+4üz🐣normal doğum yapmak istiyorum her ne kadar korksamda🤗hayırlısı diyip bekliyorum 🙏🏻
Aysekilic lavininannesii aaaa ayniyiz ☺️ Sat 19aralik benim doktorum 26eylul dedi sizinkidemi 26eylul acaba
asem89 lavininannesii aaa aynıyız hafta ve gün olarak😁 veeee bende normal doğum isteyip çok korkanlardanız rabbim bir çırpıda doğurup sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏
Ada-busra1994 Benımde ekım görünüyor normal olursa ilk oğlum normal dogumdu insallah buda normal kolay bı dogum olur🥰
Arslanmedine Biz daha hiç doğum şeklini konuşmadık sorun bizde mi acaba 😀 ben sormadım daha erkendir diye oda demedi haftaya kontrol var bakalım
minigiimm12 @Hahahh12 biz 33+4 haftalık olduk henüz ☺️ Belli değil doktorum 37.haftada belli olacağını söyledi ama çok heyecanlıyım 🥺 ilk doğumum ve normal mi olacak sezeryan mi kafamda deli sorular 😅