Mamy987 bu zamanda normal doğum için ısrar eden doktor çok zor bulunur. Sarılın kendisine. Sizi ve bebeğinizi kendi rahatından daha çok düşünüyor. Benm doktorum dünya tatlısıdır, çok güvenirim, tek handikapı sezaryen yanlısı. Çırpınıyorum normal doğurmak için 😂🙈