balpetegim_35 Gazipaşaya yeni tayinimiz çıktı. Orada özel hastane olmadığı için Alanya’ya gideceğim . Alanya’da tavsiye ettiğiniz hastane doktor var mı ? Muayene ve doğum ücreti nedir ?
YrtswnArkn balpetegim_35 Anadolu hastanesi Mehmet Çetin ne gidiyorum şuan için memnunum eğer imkanınız varsa Mahmut coşar var o da çok iyi anadolu Hastanesi’nin yanında kendi polikliniği var Mehmet Bey’in muayene ücreti 195 TL dogum ücretini daha konuşmadık
Melahatmomm balpetegim_35 Bende Gazipaşadan Alanya ya gidiyorum kontrollere Hilal hoca var Anadolu hastanesinde çok ilgili memnun kalmıştım ama doğum için memlekete gideceğim tavsiye ederim Gazipaşada kalmış olsaydım ona giderdim
balpetegim_35 YrtswnArkn sgk ile anlaşmasının olmadığını duydum o hastanenin . O doktoru bende duydum ama o yüzden elemiştim . Var mı sgk ile anlaşması ? Benim son 2 ayım kaldı .
YrtswnArkn balpetegim_35 var ama fiyatlar dediğiniz gibi pahalı mesela bı iki li teste 250 TL istediler başkent daha uygun fakat Anadolu daha iyi
balpetegim_35 YrtswnArkn bende başkente gideyim diyordum . Ama SGK ile anlaşması varsa Anadolu’ya gideyim o zaman zaten test falan kalmadı artık herhalde:) teşekkür ederim bilgilendirdiğin için .
YrtswnArkn balpetegim_35 rica ederim aynen test falan kalmamistir haftaniz dolayısı ile 😊 doğum ücretini bilmiyorum ama onu konusmadik
balpetegim_35 Melahatmomm bende Anadolu hastanesinden Mehmet beye randevu aldım bakalım hayırlısı . Muayene ücreti ne kadar veriyorsunuz siz bana 200 lira dediler .
Melahatmomm balpetegim_35 Mehmet hoca da çok iyidir çok kişiden duydum. Muayene ücreti olarak 170 lira ödeniyor normalde ben 30 lira askeri indirimden yararlanıyordum 140 Ödemiş oluyorduk
balpetegim_35 Melahatmomm bana 200 dediler bizde askeri indirimden faydalancaz indirim oranı ne kadarsa o kadar olur dediler . Bakalım gidince görcez . Bide doktoruna göre farkediyor mu acaba muayene ücreti. Öyle olabilir .
Melahatmomm balpetegim_35 Evet her doktora göre farklılık gösterebilir. Bu arada siz askeri olarak jandarma görevlisi misiniz Gazipaşa da
balpetegim_35 Melahatmomm olabilir belki de gidince öğrenirim onu . evet eşim jandarma astsubay . Yeni tayinimiz çıktı . Sizde mi öylesiniz ?
balpetegim_35 Melahatmomm anladım biz daha yeniyiz gazipaşada. Patnostan geldik hayırlısı olur inşallah 🙏 😇