42500 33 haftalık hamileyim bebeğim neredeyse günde 2 veya 3 kez pıt pıt şeklinde hıçkırıyor hıçkırmak mı onuda bilmiyorum ama pıt pıt şeklinde ritmik bi hareketlilik var Bu iyi bşy mi??
melegim_ve_ben 42500 Nefes egzersizleri yapınca bebiş hıçkırık olurmuş iyi bir şey olduğunu okudum.Cigerlerin gelişimi açısından.Ben de bazen günde 2 kere hissediyorum o ritmik olayı ve işte bu hıçkırık diyorum.
Mom5444 42500 ben doğum yaptım bebeğimi her gün mutlaka 1 kez hıçkırık tutuyor 🤣 karnımdaykende çok sık tutuyordu 🤷🏻♀️