MerveMesut Mickeymouse maalesef kendi gelmedi suni sancıyla destekleyerek geldi 😂😂 darısı doğurmak isteyip de doğuramayanların başına 😂
Mickeymouse MerveMesut benimde 40 haftam doluyor 2. Doğumum. Doktor suni sancı ile başlatmak istiyor. 13 saatin tamamı mi çok şiddetliydi suni sancı da nasıl oluyor?
Gulsumm1859 MerveMesut baştaki sancılar daha hafif oluyor diyorlar ama sizinki suni sancıyla başlamış 13 saatin hepsindede çok dayanılamayacak gibimiydi?
MerveMesut Gulsumm1859 başta bişey anlamıyorsunuz çok ama eğer açılmanız yoksa şiddetini artıyorlar son zaman da suyunuzu da patlatıyorlarsa bu sefer gerçekten dayanılmaz oluyor. Ağrı kesici de alsanız onu hissediyorsunuz.
MerveMesut Mickeymouse benim ilk doğumumdu sizinki kolay olabilir. Normal sancıyla aynı olabilir tam bilmiyorum çünkü ben hiç normal sancı hissetmedim. Suniyle başladık. Çok şiddetli olmasa da size öyle gelebilir.