Selam kızlar. Dün akşam kanamam geldi demiştim. Yoğunlasti ve rengi bordoya döndü. Sabahtan beri hastanedeyim. Kan idrar covid vs. Testler. Doktorum direk buraya yönlendirdi. Yatisim yapıldı. Proluton iğne yedim bir tane güzelinden. Kanamam kesilmişti sabah hafif lekelenmeler oldu sonrasında. Bundan sonra kaç gün kalırım ne ilaç kullanırım surec ne olur bilmiyorum. 8 hafta 5 günlük su an. Muayene güzeldi sabah. Kalp atışlarını duydum. Kanama alanı da yoktu. Beni nasıl bir süreç bekliyor bilmiyorum. Lütfen bir daha kanama olmasın ya da bu şekilde olmasın… :(