MercimekveAnnesi16 Kızlar illa gideniniz vardır iyi doktordur dediğiniz bir doktor tavsiyeniz var mı ?
EGILMEZ_16 MercimekveAnnesi16 ben geçen sene sakine hanıma gidiyordum çok memnundum. Sonra düşük yaptım. Bu sene onda randevu bulamadım başak hanıma gidiyorum. Zeliha atak da çok iyi diyorlar. Tercih tabiki sizin
Bekleyistebiranne MercimekveAnnesi16 ben memik karakucuk e gidiyorum çok memnunum insanı aşırı rahatlatıyor ve çok ilgili siz sormadan tüm bilgileri veriyor gerçekten çok memnunum internet yorumlarini da okuyun isterseniz ben bir tane kötü yoruma denk gelmedim 🙂
Tulaytemurxx MercimekveAnnesi16 Valla mustafa burak akselim dediler gecen ay randavu aldim girmedim ona baska bi doktora girdim bek ilgili degildi oda ismini hatirlamiyorumda bu ay alc bakalim mustafa beye yaşar can a ilgili diyolar
Eflinn1453 Bekleyistebiranne ben geçen Memik beye gittim ama pek ilgili gelmedi bana odada 2 dakika anca kalmışımdır
Rukiyemrv Bekleyistebiranne ay evet ya çok şirin bir doktor bende geçen acile gittim şehir hastanesine ve onun nöbetine denk geldim covit olmama rağmen çok çok iyi ilgilendi benimle
Bekleyistebiranne Eflinn1453 aa hiç öyle olmadı bende neden acaba ben önceden başak hanıma gidiyordum ilacı bile kendim söyleyip yazdırıyordum memik beye bir gün gittim o günden beri hep ona gidiyorum baya ilgili aslında ama size nasıl öyle denk gelmiş anlamadım 😊
Bekleyistebiranne Rukiyemrv acile neyden dolayı gittiniz bende bebek sanki hareket etmiyor da gitsem mi diye tereddüte kaldım sadece bir kere hareketine denk geldim oda çok hafif 😊
Rukiyemrv Bekleyistebiranne ya ben zaten çok yeniyim 11 haftalığım da kanamam oldu ondan dolayo gittim ilk pevkete gitmiştim düşük riski dedi sonra şehir hastanesine gittim memik bey bebeğin çok sağşıklı dedi banada gösterdi harelet ediyor bak diye ☺️ İçimi çok rahatlattı