Teacherr Kızlar merhaba. 2.5 ay önce sezeryan oldum. 40′ ım çıktıktan kısa bir süre sonra adet oldum.eskiden nasıl olduysam o şekildeydi. Şimdi ikinci kez olduğumda ise aşırı yoğun bir kanamam var. Normal mi?