-MinikMucizem- umutttttt 33+3 olduk bizde doktor 38. Haftada alırız dedi bekliyoruz 🤗 çok toplanmam oluyor benimde biranda çok sertlesiyor karnım birde kramp giriyor bacaklarıma 🙄
umutttttt minikprensimmm123 yaa yeminlen bugün pıst açacaktım sonra vazgeçtim öğlenden beri ağrım var baktım bişi bulamadım
minikprensimmm123 umutttttt Bende de kaç gündür var ya 30 haftalıkken de vardı nst de sancı da çıkmadı ama şimdi gün içinde sürekli oluyor
jamila_95 32+5 . Bebegim toplaniyo sag tarafimda ve regl agrilari geliyo arada bir. Ult-da 1 hafta onde gidiyor dedi doktor. Yani 34 civari. Acaba erken dogum olurmu ya korkuyorum acikcasi 😐
-MinikMucizem- umutttttt 25-30 eylül arası alacağım dedi canım uygun tarihi belirleriz o hafta içine alırız diye konuştuk 🤗 sezaryen mi olacak sizinde