Sevilesi Ikibebeklianne1 ilk gebeligim🤗 değişik henüz kendime gelemedim sanirim kalp atisi duyunca hamile olduğumu idrak edicem 😅
Yaseminmom Ikibebeklianne1 7+3 ❤ aslinda adete gore 9. Geç dollenme oldu galiba. 😍 nisan da insallah bizde 🧸
ZehraAkpinar Ikibebeklianne1 4+6 ilk gebelik hala inanamıyorum kalp atışını duyunca sanırım tamam artık derim 🦋❤️
Sevilesi Ikibebeklianne1 nasıl olucak bilmiyorum 2.5 ay oldu neredeyse evleneli bana daha büyük sürpriz oldu 😅
Su35 Biz de 8+1 olduk 🤗 ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı. şimdi tekrar hamileyim.önlem amaçlı progestan içiyorum günde iki kez.inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım bebişleri.kısmetse nisan başı gösteriyor doğum 🙏🏻