Hemsireanne93 32.haftanızda(pandemiden dolayı 24e cekildi) çalışamaz raporu alıp çalıştığınız kuruma veriyorsunuz 2 ay doğumdan önce 2 ay doğumdan sonra olmak üzere 4 ay raporlu oluyosunz doğum izni yani ve doğum gerçekleştiğinde rapor parasını sgkdan alıyosunuz şartları sağlıyorsanız ve bu aldığınız maaşa göre gün olarak hesaplanıyor bunu bi araştırın her annenin hakkıdır bence