Biraz paylaşmak istiyorum içim acayip kotu halde. 2 yıldır uğraşıyoruz onumuze çook engellikler geçti bu çocuk meselesi için ve soğudum artık isterse olsun isterse olmasın diyorum. Hayatımda herşey alt ust gidiyor anlamıyorum neden? Bende ne zaman mutlu olacağım? Ne zaman içten guleceğim? Her gece yatmadan once Fatiha Süresi okuyorum Allahın bir bildiği vardır diyorum. Ama çok uzuluyorum Kocamı da etkiliyor bu süreç oda çok uzuluyor ama sbırlı olmaya çalışıyor. Rabbim bizimde yüzümüzü güldürsün inşallah. Dualarınıza ihtiyacım var 313 kez benim için Ayetel kürsi okunacak hanımlar var mı? İsmim (Özlem) Allah şimdiden razı olsun , doldum taştım artık. 🥲