Kbrasln Ben de hamilelik düşündüğüm için gittim geçenlerde, benim de bu folik asitle ilgili gen heterozigot doktor folik asit çok önemli senin için dedi folbiol verdi günlük yarım içiyorum hamile kalınca tam içerim belki onu söylemedi dozu biraz yüksekmiş bu ilacın diğerlerine göre. Ben 6 lı panel yaptırdım 3′ü heterozigot. Corasprin içmemi söyledi günde bir tane siz de bi gidin isterseniz gebelik öncesi