Ben burada çalışıyorum . Yenidoğan yoğun bakım hemşiresi arkadaşım . Yenidoğan y.bakim çok çok iyi başındaki doktor efsane bı doktor . Ama yer yok malesef doluluk oranı yüksek . Yer yer yatış bulunmuyor sev veriyorlar . Arkadaşım bu şekil söylemişti 2 gün önce