31+5 haftalık hamileyim canım başından beri hamburger çekiyor yemiyorum zararlı diye. Şuan çok yiyesim var eşim bi kereden bişey olmaz dedi benden 3 hafta önde olan hamile arkadaşım da ye bi kere korkma o kadar dedi ben hala korkuyoeum ama sipariş ettik bi yandan vicdanımın sesi bir yandan midemin 😂 sizde yiyormusunuz et söyledim tavuk kötü dediler diye