Gün içinde durup dururken ağlama isteği geliyor ortada hiç birşey yokken hemde 😑 sonra sanki o duyguyu yaşayan ben değilim gibi. Bi an dışarı çıkıp gezip tozmak geliyor gidip hazırlanayım derken diğer taraftan otur diyorum. Hamilelikten mi havalardan mı anlam veremiyorum. Sizlere de oluyor acaba.