Tcngzhn Ben sezeryan doğum yaptım bebeğimi düz yatiramiyorum bir sıkıntı yok kafasında ama arkasında yuvarlak sis gibi geçer mi sizce
Ilayda11 Tcngzhn dogum anında bişey hissettiniz mi nasıldı ya bende sezeryan olucam korkudan oluyorum
Kvsraykt Tcngzhn zaten sürekli sırt üstü ve yastığa yatırmayın bebeğin kafası dümdüz oluyor ve omurilik yamuk gelişiyor. Sağlık ocağında hemşireye gösterin bir önemliyse doktora yönlendirir
BRUTAL-BETTY Ilayda11 hiç korkmayın 2.kez sezeryan olacam 1 Eylül de bebeğinizi kucağınıza alınca bütün korku gidiyor 🙈🙏
Tcngzhn Ilayda11 hayir aksine çok güzeldi ben çok memnunum sezeryanda asla bişey hissetmiyorsunuz ❤️hiç korkamagin ayağa kalkın hemen yanı 5 saat sonra falann kalkmamazlik yaomayin bol su meyve suyu icin
Ilayda11 BRUTAL-BETTY hissetmiyor musunuz yada ameliyat anında hiç mi acı olmuyo yada el ayak baglı oluyo o psikoloji nasıl oluyo :((
BRUTAL-BETTY Ilayda11 yanında hemşire var zaten seninle muhabbet ediyor sonra bebek doğar doğmaz yanında çok güzel bir Duygu
Ilayda11 Tcngzhn ya birisi yok dikişlerin uc kısımlarını falan hıssettım gibi bişey yazmıs dogru mu 😭😭😭😭
Tcngzhn Ilayda11 hayır yaaa ne alaka çok abartiyolar valal ben hiç ufak bişey bile hissetmedim cnm sakın korkma
Ilayda11 BRUTAL-BETTY kendımı kokrtuttugum kadar var mı yok mu bilmiyorum sankı herkes bana yalan atıyo ben cok acı cekıcem cok kotu seyler yasıcam gibi hissediyorum