Fatma-cnr06 Arkadslar adetım 1 gun gctı ıdrarda test poztıf cıktı. Adetımın 3. Gunu hastneye gttım. Usgede bakıp grnmuyo dedı doktr kandan bakıldı beta 1300 cıktı dusukmu sızce tekrar sonc ıcın doktara gıdemedım. Bı terslıkmı var anlamadım
Ecenurakgul Fatma-cnr06 hayır muhtemelen 1 aylık falan bebiş o yüzden kese daha gözükmüyodur. Ama kese gözükene kadar kan değerinizin yükselişine baktırabilirsiniz. Sağlıkla kucağınıza alın :))
ElifBurak61_ Fatma-cnr06 Beta sonucunuz gayet iyi ben 300 ile öğrenmiştim iki günde bir aynı saatte kan verin düzenli artıp artmadigina bakın iki günde bir iki katı artması gerekiyor hayırlı olsun şimdiden ❤️🥰
sehrengiz_8 Fatma-cnr06 canım değerin güzel bir de değerin iyi mi kötü mü olduğunu iki günde bir iki kat artış olup olmadığına göre anlarız. Kese görüldükten sonra bhcg değerinin bir önemi kalmıyor
Meleknkkk Ecenurakgul bu kese oluşumu herkesde farklılık gösterebilir bence. Benim bi yakınım da hamile olduğunu öğrendi testi baya koyu 2-3 haftalık demiş doktor ama keseyi gördüler canım.
Fatma-cnr06 ElifBurak61_ anladım teskkır ederım daha yuksek sonclar duyunca aynı haftada bıan acaba bı terslıkmı var dıye supheldımyarın tekrar gdcegm hastnye. Kesn bırdey ogrenblırım ınsllah
Fatma-cnr06 sehrengiz_8 kese gorunmemöeıstı. 3 gun gcınce sımdı 6 gn gctı. Tekrar gdcegm baklım ne dıyecekler
Fatma-cnr06 Asena17 ay oylemı. Suan burdakılere gore ıyı oldgnu anladım ama bos kımysal yanı gnlık gcrmıstım oyuzden tekrar bı. Suphlndım yarın ogrengım baklm
BaharBA Fatma-cnr06 benm asetimde bihaftaya yakin qevikti lekelenmem oldu dun teste pztf ultasnda qozukmedi kan sonucimda 8.09 nasil szce doktr varla yok arasi dedi
Fatma-cnr06 BaharBA ay bnde hc bılmıyormkı canım ya. Doktrlar bı degsık valla ınsanı suphede bırkıyolar ılk benegmde 1 hafta sonra usgde gorunmustu bunda degsık seyler oluyor. Valla bnde blmıyorum canm suan
ElifBurak61_ Fatma-cnr06 20 ile öğrenen var önemli olan yükselmesi düzenli ilerliyor mu korkmayın lütfen 😊
Byzibrhm Fatma-cnr06 5 haftadan önce kese görünmez canım. Bende ilk öğrendiğimde 58di 2 günde bir tekrarladım kan testini çok şükür şimdi 15+3üz☺️
Fatma-cnr06 Byzibrhm Cok sukur canım bnm gttgmde sanırım cok kucuktu. Ondan gorunmedı suan 6 gun gectı adet tekrara gdcegım baklım ne dıyckler
Fatma-cnr06 ElifBurak61_ evde bebegım oldgmdan duzmlı kan vermeye gıdmedım bırkez verdım. Yarında ozel hastnede tekrar kontrole gıdcegım baklım varmı yokmu ındllah guzel haberler alırız
miranbeyinmothersi Fatma-cnr06 hayır canım maşallah çok ama çok güzel bir değer kesinlikle . En az 4 haftalık hamilesin inşallah
Fatma-cnr06 miranbeyinmothersi anladım canımınsllah oledır kımyasal gblık gcırdımde daha once ondada degerım yuksktı ama kese cardı bebıs olusmamstı baklım bundan bole bırdey olmaz ınsllah
Ecenurakgul Meleknkkk doğrudur canım dediğin gibi değişir herkeste bende 2 hamileliğimde de 6 haftalık falan görmüştük keseyi pek bir bilgim yok açıkcası ama kese daha oluşmamıştır diye düşündüm :)
momiesbabies Fatma-cnr06 daha çok erken , son adet tarihinden itibaren 6-7 hafta geçmesi gerekli kese için ama kan testi ben buradayım diyor
Fatma-cnr06 momiesbabies ilk. Gebelıgımde daha erkn gorulmustude ondan bıan. Acaba terslıkmı var dıye suphe dustu canm baklm yarın tekrar gıdcegım. Varmı kese olusmusmu falan ogrnırım ınsllah