Aliceindunyasi 18+5 im cinsiyeti 3-4 gün önce öğrendik babamız yerinde duramıyor ama banada sıcaklarda dolanmak çok sıkıcı geliyor şimdilik odasını boşaltıyoruz evim biraz ufak küçük tuvalete çamaşır makinesini koyacağız ve üstüne kurutma makinesi alarak bebek geldiği zamanki çamalış krizini önlemeyi amaçlıyoruz :) yavaş yavaş düzenlemeler işte oda takımı ve dizaynı bittikten sonra kıyafetlerini eylül gibi havalar serinlemeye başlayınca alırım gibi düşünüyorum sıcaklar şimdiden beni kötü etkiliyor evim klimalı dışarıya çıkmak istemiyorum havalar serin olsun rüzgarlar esip yağmur altında ıslana ıslana yapcam alışverişimi walla:)) nasipse doğum aralık ortası vaktimiz var...ama hevesimiz tavadanRABBİM HRPİMİZİ SAĞLIKLI EVLATLAT VE DOĞUMLAR NASİP ETSİN