Kızlar kilo karşılaştırmasını aslaaa sevmem ne anne kilosu ne bebek kilosu. Ama sorum şu bebeğim bugün 2.050 gr çıktı. Doktorum daha fazla yemem gerektiğini söyledi. Eşim de sabahları yumurta yemediğime falan bağladı açıkçası. Sizlerin nasıl geri mi kalmış bebek anlamadım. Bu haftalar tam bebeğin gelişme haftası senin az beslenmen gelişim geriliğine neden olur birden durur kilo almaz dedi. Fazla kilolu bebek de iyi değil ama gelişmesi için bir tık daha arttır canım yemeyi dedi. Ben de yiyorum ama evet bu ara porsiyonlarım küçüldü hemen doyuyorum midem yanıyor. Moralim bozuldu…