sehri_hzr Kızlar ilk çocukta 300 falan ücret alınıyormuş ya yapan varmı nasıl başvurucaz ptt den alınıyor sanırım
Minigimyolda sehri_hzr PTT den alınıyor eşim kimlik çıkarmaya gittiğinde ordan halletmisler eşim başka yere gtmemis
Eda-5807 sehri_hzr kimlik çıkarmaya gıttınızde onlar yapıyorlar zaten ben bırde sut parası duydum ama o babaya verılıyormus