6107 Hanımlar 37+6 haftalık gebeyim. Doktorum 38i görmezsin normal doğurursun hazırlıklı ol dedi. Tüm belirtileri yaşadık zaten 🥲 ama gelmiyor kızım. Dün geceden beri, göğsümün altında uyuşma oluyor. Sebebi nedir acaba ?