Kardelenn24 24 haftalıkken 18mme düşmüş kısalık, bebeğimin el uç kısımları oraya girmiş hatta, o gece yatışım yapıldı, sabah akşam ciğer geliştirici vurdular, o kadar serum yedim kasılma için endol fitil verdiler ona rağmen ertesi gün 12ye düşmüş acil serklaj oldum, iki gece yatırdı doktorum. Hiç kımıldamadan yattım ertesi gün taburcu oldum, 26 gün oldu serklaj olalı yatıyorum wc duş harici kalkmamaya çalışıyorum, dün kontrole gittim 26-27 arası olmuş, hâlâ yatmam gerekiyo, haftada bir pruloton iğne vuruluyorum sabah akşam progestan kullanıyorum. 28 bitiyo bu gece inşallah.