Sinem123 BRUTAL-BETTY eylusko bende 36+3 üm 2 eylüle gün aldık. Aynıyız sizle. Ya kızlar ağda işini naptınız? Ben pazar günü yaptırıcam çok geç kaldım sanki umarım bi sorun olmaz
eylusko BRUTAL-BETTY benim kızım olacak inşaallah 🧡 heyecan ve korku karmaşık duygular icin deyim. bugün o karışık duygular sıkıntı yüzünden ağladım mesela 😂
BRUTAL-BETTY eylusko aynı haftadayiz galiba 🙈 bende 36+2 yim 🙈🙈ağlama yok ama artık Ağrı’dan duramıyorum kasıklarım da hissediyorum sanki her an gelecek gibi 😂
BRUTAL-BETTY eylusko Doktorum 1 eylüle sezeryan günü verdi bebeğim iri Bebek olduğu için 😂 alalım artık dedi
BRUTAL-BETTY Dilara-23 bizim de 10 Eylül diye hesap ediyorduk hep ama bizimkinn yeri daralmış artık gelmek istiyor 😂
eylusko BRUTAL-BETTY yok daha neler o bebek değil küçük bi daha kadar olmuş 🧡🧡🧡🧡 benim ki 2 gün önce 3 kilo idi 🥰
BRUTAL-BETTY eylusko ilk oğlumda 4 kg doğmuştu genetik sanırım 😂 doktor da biraz daha beklerse 1 yaş çocuğu gibi gelecek diyor 😂🙈
eylusko Sinem123 ya ben lazer epilasyona gidiyorum 3 kere gittim en düşük dozda çalışıyorlar. doktor da bi sakıncası yok dedi 😊
Papatya_38 Sinem123 Canım bende otuz besim de planlı sexeryan istiyrium doktorum kabul eder mi etmezmi bilmiyorum haftaya otuz altı oluyorum özele giidyorum , erken değil mi senin haftan sexeryan için