YrtswnArkn Ruken01 evet olmuyor ben 42 kilo ile hamile kaldım ikinci hamileliğim ilkinde de 14 TE hissetmiştim zayif olduğum için doktorum normal olduğunu söylemişti 20 de 24 te hisseden dahi var