Fasulyee
Ben ilk doktora gittiğimde 7 +2 haftalik hamileydim bugun kontrole gittigim de 10+3 Haftamda olmam gerkirken 11+1 cikti hesaplamama göre de 30 nisan denk geliyr son adetim de 24 nisandi adetim bitiminden 3gun icinde hamile kalmis gözüküyorum ondan once de adetimden 1 hafta once eşimle birlikte oldugumu hatrliyrum hangi tarihte hamile kaldım ??
anlaymdm ben poliskitkover hastasiyim adetlerim surekli duzensiz adet tarihlerimde kafam o kadr karisik ki yardimci olabilrmsnz