-_LiyuzaMomm Biberon degil de siringa alin ilk etapta, anne memesine ne kadar yakin olursa olsun biberon cok büyük oranda meme reddine yol aciyor ne yazik ki. Hissiyat ve sekilden bahsetmiyorum, biberondan emmek cok daha kolay, anne memesinden emmek zahmetli ve bebekler kolay olani tercih ediyor dogal olarak. Ben siringa ile takviye yaptim ilk zamanlar, sonra hepten mamaya dönünce, ihtiyacım kadar aldim.