Merhaba tecrübeli anneler 18 haftalık ilk gebeliğim birkaç gündür sol kasığıma yakın yerlerde pıt pıt bir şey oluyor ilk başlarda gazdır ya deyip önemsemedim ama 2 3 saniyelik pıt pıt oluyor sonra geçiyor. Bu sabah kahvaltıdan sonra uzandım ortam da sessizdi öyle dışardan görülecek bir şey değil ama gene aynı yerde pıt pıt yaptı. Bağırsak hareketi mi yoksa bebeğimin hareketi mi anlayamadım 😪😏