Lilbabymom 33+5im 12.günüm. Maalesef ki çok ağır atlattım ilk bir haftayı allah kimseye yaşatmasın çünkü ben ölecem sandım. Hiççç böyle geçireceğimi tahmin etmezdim. Paroldan başka ilaç alamadım. Kan sulandırıcı iğne verdi doktorum bir de. Ateş çok inatçıydı düşüremiyorduk ne yapsak da. 1 hafta böyle sürdü sonra geçti şükür. Geri kalan belirtilerim grip ve boğaz ağrısıydı. Ateşim çıktığında emekliyordum resmen eklem ağrısından