Cagla-91 hocam bende 26. Haftadayım dün doktordan haftamı gösteren kagıdı aldım müdürümden haber bekliyorum pazartesi aramıştım herhangi bir resmî yazı gelmedi cuma bekleyelim demişti idari izinle ilgili yazıyı beklediğini söyledi 🤷🏻♀️
bide ben doğuda öğretmenim ne uçak bileti bende başka bir şey ayarlamadım illa geleceksin derlerse ne yapacağım bilmiyorum 😔