asena9 Kızlar bazen idrarım koyu renk çıkıyor 20+2 deyim , suyu da fazla içiyorum sizde de oluyor mu bu?
BelisMelis41 asena9 bol bol su ıcmen gerek ıdrar koyulugu o nedenle oluyor dıye bılıyorum benım sabahları koyu oluyor sadece ılk ıdrarım sonrasında normale donuyor asırı fazla su tuketıp lavaboya cıkıyorum
Mavi34 asena9 benim enfeksoyon çıkmıştı renk nerdeyse turuncu ya yakındı ilaç sonrası düzeldi rengide
Haticecakirr asena9 genelde enfeksiyon olduğu zaman koyu olur bol su tüketin idrar testi yaptırın önemli bir durum enfeksiyon 🌸 yalnızca sabah ilk idrarın koyu olması normal kabul edilir
Murvet_01 asena9 bebeğinizin cinsiyeti erkek mi bi yazıda okumuştum ne kadar su içilsede erkek bebekte idrarda bazen koyuluk olabiliyormuş 🙈
BelisMelis41 asena9 bilemiyorum ama ben sabah 6 da bi uyanıp 3-4 bardak su ıcıyorum gun ıcınde 5 litreyi buluyordur belkıde gecıyordur hıc ölcmedm ama baya baya su ıcıyorum ben e baska sorun yoktur yada ıstersenız bı tahlıl yaptırın
asena9 Murvet_01 16. Haftada doktor kesinlikle kız dedi yani kız diye biliyorum haftaya detaylı ultrasona gidicem süpriz çıkmaz inşallah 😂